sobota 9. května 2015

Thank you America!


1. - 6. 5. To byly ty dny, kdy Americká armáda osvobodila naši milovanou Plzeň!
V předešlých dnech, se uskutečnilo 70. výročí osvobození Plzně Americkou armádou. Plzeň byla plná barev, vlajek a různých průvodů. V parcích sídlili američtí i čeští vojáci s desítkami vojenských aut, letadel a všeho různého.

Nejsem zrovna odborník na toto téma a tak vám alespoň přináším nějaké fotky :-)












Byl jste se někdo kouknout v Plzni na oslavy? :-)

9 komentářů:

  1. Akce vypadá zajímavě. Rozhodně zajímavěji než klasické sezení i pc =D. Ale Plzeň je ode mě docela daleko, tak bohůžel.. :\ :)

    OdpovědětVymazat
  2. To musela být pěkná akce :) Líbí se mi ty dobové uniformy a některé ženy jsou opravdu stylové ( takový ten pearl harbour styl :).



    LENNY MALI
    z Dánského Království

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě jsi si tento den užila, muselo to být zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja jswm rám byla 3.5 května a zrovna jsem také o tom psala článek. Jaká náhoda :) slavnosti se mi líbily a hlavně Plzeň mám ráda jako takovou, takže jsem se tam těšila ať se tam zase podívám :! klidně se podívej na můj článek o Plzni www.lifestylebyilu.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vypada to moc hezky ! to jsem nikdy neviděla takovéto slavnosti :)

    OdpovědětVymazat
  6. to vypadá úžasně :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jako již několik let jsem byla, ono se tomu ani nešlo vyhnout, když tu člověk žije :D máš moc hezké fotky ;)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  8. Lidé jsou na těch fotkách takový milí. :) A vypadá to moc pěkně.
    Opravdu hezky jsi zachytila tu atmosféru.

    OdpovědětVymazat